StopStav

Prezentace - představení služby

O co jde?

Kolikrát se Vám stalo, že jste naletěli klientovi, který přišel, odebral u Vás zboží, nezaplatil nebo zaplatil s velkým zpožděním a následně pokračoval ke konkurenci? Dali by jste firmě zboží na fakturu, kdyby jste předem věděli, že již dluží jinde, nazaplatila a proto se obrátila na Vás? Máte někde k takovým informacím přístup?

Služba StopStav je založena na výměně informací o neplatičích mezi registrovanými uživateli a je určena pouze pro velkoobchodní prodejce, výrobce a poskytovatele služeb (pro ostatní firmy nabízíme službu KLIENT).

StopStav neumí docílit toho, že dlužníci vymizí. Umí ale zajistit předání informace ostatním prodejcům, že konkrétní firma dlužníkem je. Jak se následně prodejce zachová je již plně v jeho kompetenci.

Jak to funguje?

Velkoobchod registrovaný v systému je smluvně zavázán uveřejňovat a pravidelně zde aktualizovat firmy, u kterých eviduje pohledávky po smluvně dané lhůtě po splatnosti.

Registrovaný uživatel do systému zadává firmy, u kterých eviduje faktury po smluvně dané době po splatnosti. Informace sdílí všichni uživatelé systému, kterým to prodejce umožní, ale editovat a mazat dlužníka může pouze ten prodejce, který dlužníka do systému zadal. Stejného dlužníka může samozřejmě do systému vložit i více uživatelů.

Když Vás osloví potenciální nebo stávající zákazník, ihned zjistíte jeho platební morálku u konkurence. Pokud již má Váš zákazník evidovány pohledávky po určité době po splatnosti u prodejce, který využívá službu StopStav, a tento prodejce výslovně nezakáže poskytnout Vám data, pak máte k takové informaci online přístup!

Pro koho to je?

Služba je cílena na ochranu velkoobchodního trhu, tzn. že je určena pro velkoobchodní prodejce, výrobce a poskytovatele služeb, kteří splňují podmínky využívání služby StopStav.

Služba NENÍ přístupná pro maloobchodní prodejny, koncové a montážní firmy, živnostníky ani fyzické osoby. Pro tyto firmy máme připraven produkt KLIENT.

Data z databáze jsou zpřístupněna pouze prodejcům, kteří jsou s poskytovatelem služby StopStav smluvně zavázáni dodržovat určitá pravidla.

Jaké jsou podmínky pro vstup a využívání služby?

Podmínky přístupu firmy k uživatelům služby StopStav:

  • Společnost musí splňovat definici velkoobchodního prodejce nebo výrobce (prodejní sklad, výroba, prodej na fakturu) nebo poskytovatel služeb, který nabízí své služby k dalšímu podnikání,
  • podpis Smlouvy o užívání systému StopStav,
  • uhrazení licenčního poplatku za přístup do systému,
  • prodejce nesmí být evidován v systému jiným prodejcem jako dlužník (pokud tento bod uchazeč o členství nespňuje, je nutný souhlas k využívání služby od evidovaných veřitelů)

Kolik to stojí?

Cena služby StopStav činí 10.000,- Kč bez DPH za sídlo firmy + 1.000,- Kč bez DPH za každou pobočku (prodejní místo). Kompletní ceny všech služeb najdete v ceníku.

Cena zahrnuje:

  1. Přístup k datům v registru dlužníků tvořený uživateli služby StopStav,
  2. informace o všech ostatních aktivních uživatelích služby StopStav.
  3. přístup ke všem dluhům evidovaným ve veřejně dostupných zdrojích (VZP, ZP MVČR, Credium) - Připravujeme !!!,
  4. záruku pravidelných kontrol dat zveřejněných všemi uživateli služby StopStav,
  5. hlídání vlastních dlužníků v Insolvenčním rejstříku a v databázi nespolehlivých plátců DPH,
  6. automatické hlídání Vašich obchodních kontaktů v Insolvenčním rejstříku, v databázi nespolehlivých plátců DPH a v databázi dlužníků StopStav,
  7. komfortní přístup ke službě „Vymáhání pohledávek“.

Obecně

StopStav je dlouhodobé koncepční řešení pro předcházení problémů souvisejících s vymáháním pohledávek. Nedokáže sice ochránit Vaši firmu v případě, že Vám některý z Vašich klientů nezaplatí, ale dokáže Vám ihned poskytnout informace, zda Váš stávající nebo potenciální klient nemá špatnou platební morálku jinde a tím by mohl dostat do problémů i Vás!

Spojme své síly a přinuťme neplatící klienty ke změně jejich postoje!

Velkoobchody nejsou banky a je nutno donutit firmy a živnostníky k tomu, aby i oni začali lépe a efektivněji vymáhat své pohledávky, případně využívali bankovního sektoru. Správným používáním systému StopStav jsme schopni na klienty takový tlak soustavně vyvíjet a tím i ušetřit nemalé finanční náklady spojené s úroky v bankách a vymáháním svých pohledávek ať už soudní nebo mimosoudní cestou.