Klient

Prezentace - představení služby

O co jde?

Služba vychází ze stejné myšlenky, jako naše pilotní služba StopStav s tím rozdílem, že je přizpůsobena zákazníkům jednotlivých velkoobchodů a široké podnikající veřejnosti.

Propojením velkoobchodních prodejců a jejich zákazníků v databázi StopStav.cz se snažíme o vytvoření funkčního toku informací o neplatičích v rámci konkrétního oboru a tím o vytvoření cíleného a efektivního tlaku na dlužníka.

Jak to funguje?

KLIENT registrovaný v systému má možnost uveřejňovat a pravidelně zde aktualizovat firmy, u kterých eviduje pohledávky po lhůtě po splatnosti.

Informace, které zde KLIENT vloží, sdílí všichni uživatelé systému. Uživatel s účtem KLIENT tak o svém dlužníkovi informuje všechny ostatní uživatele s účtem KLIENT a hlavně všechny registrované velkoobchodní prodejce, kteří využívají službu StopStav (jejich seznam je zde).Tímto krokem KLIENT vytváří na svého dlužníka v rámci svého oboru cílený tlak za vynaložení minimálních nákladů a bez nutnosti předávat dluh k vymáhání.

Ze systému KLIENT získává:

  • kompletní informace od všech ostatních uživatelů s účtem KLIENT,
  • informace od některých velkoobchodů (uživatelů služby StopStav) v takovém objemu, jaký velkoobchod do KLIENTských účtů sám povolí,
  • automatické hlídání svých zveřejněných dlužníků v insolvenčním rejstříku a v registru nesolventních plátců DPH,
  • možnost hlídání všech svých obchodních kontaktů v insolvenčním rejstříku a v registru nesolventních plátců DPH,
  • možnost využít službu Vymáhání pohledávek.

KLIENT si zodpovídá za veškeré data, které do systému zadal a souhlasí s právem provozovatele portálu StopStav.cz kdykoliv provést kontrolu správnosti zveřejněných dat.

Pro koho to je?

Služba je určena pro podnikající veřejnost. Cíleně je přizpůsobena pro zákazníky velkoobchodních prodejců, kteří využívají systém StopStav.cz

Jaké jsou podmínky pro vstup a využívání služby?

Podmínky registrace služby KLIENT:

  • Uživatel musí být aktivní podnikatelský subjekt (musí mít aktivní IČ),
  • online registrace zde
  • prečtení a souhlas s podmínkami využívání služby (vysloven při registraci),
  • úhrada licenčního poplatku za přístup do systému.

Kolik to stojí?

Cena služby KLIENT je závislá na délce, kterou si uživatel zvolí pro jednorázovou úhradu a pohybuje se od 250,- Kč bez DPH měsíčně (cena je platná při úhradě na 1 rok). Kompletní ceny všech služeb najdete v ceníku.

Obecně

Spojme své síly a přinuťme neplatící klienty ke změně jejich postoje! Normální je platit včas...

 

Srovnání služeb


služba StopStav
služba Klient
pro koho je služba určena? pro velkoobchodní prodejce, výrobce, dovozce a poskytovatele služeb pro zákazníky velkoobchodů a širokou podnikající veřejnost
zveřejnění dlužníka
uživatel má povinnost po překročení XX dní po splatnosti
uživatel má možnost zadat evidovaný dluh po splatnosti
anonymní vklad (jméno věřitele je skryto)
ano, je možno
NE, jméno a kontakt na věřitele je vždy uvedeno
kontrola dat
ano, pravidelně
ano, namátkově
počet osob, které mohou mít za firmu přístup do systému neomezeně 1 (více dohodou)
mám možnost nadefinovat si, kde se budou data zobrazovat? ano ne, data jsou zobrazeny vždy všem
vidím data uživatelů službyStopStav? ano, dle uživatelem zvolených pravidel pro uživatele služby StopStav ano, dle uživatelem zvolených pravidel pro uživatele služby Klient
vidím data uživatelů služby Klient? ano, vše bez omezení ano, vše bez omezení
služba Vymáhání pohledávek ano ano
hlídání svých dlužníků v IR a registru DPH ano ano
hlídání svých kontaktů v IR a registru DPH ano ano